Туристи, които посещават музейни обекти във Велико Търново ще ползват 10% отстъпка в ресторанти и хотели

 

Антикризисен план ще спасява туризма в болярския град

 

С малко над 400 000 лв. са спаднали приходите на общинския туроператор „Царевград Търнов“ ЕООД през периода на извънредното положение, сочи справка на дружеството. Причината е липса на приходи от обектите на Самоводската чаршия, както и освободените от наеми търговски обекти за пролетните месеци. Освен това бе отменено традиционното Международно изложение „Културен туризъм“, както и всички публични събития.

За да излезе от тежката ситуация дружеството предприема антикризисен план, който ще бъде коментиран на сесия на общинския съвет във Велико Търново в края на този месец. След мерките са освобождаването на десет служители – ос–м от тях заради намаления обем на работа, а другите двама – по тяхно желание. Туроператорската общинска агенция кандидатства  по мярка 60/40 и е одобрено за подпомагане на съответния процент от възнаграждението на десет свои служители, като се чака одобрението за още пет през месец юни.

Освен това „Царевград Търнов“ се фокусира върху разработването на нови услуги за посетители, нови продукти, публични събития и рекламна дейност. Съвместно с Регионалния исторически музей дружеството започна продажби на индивидуални билети за посещения на музейни обекти като втора каса на музея. В процес на преработка е и системата за онлайн продажби на комбинирани билети за посещения на няколко обекта в опция за индивидуални посещения. Съвместно в асоциацията на рестонантьорите и хотелиерите се подготвя 10% отстъпка за посещения на ресторанти и хотели във Велико Търново като отстъпката ще бъде интегрирана с билет за посещение на музейни обекти. Вече са разработени десет маршрута за еднодневни екскурзии край старата столица, които ще бъдат пуснати и промотирани на пазара. Освен това дружеството е в напреднал  етап на подготовка на десетото издание на Нощ на Самоводската чаршия. Готова е и концепцията за организиране на програма от фестивали на открито с използване съоръженията на Коледния базар. Водят се преговори с импресарски и концертни агенции за различни прояви в Летния театър.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

error: Content is protected !!