Над  2,5 млн. лв. са платени чрез ПОС терминал през третото тримесечие в НАП – Велико Търново

11323 данъкоплатци и осигурители са обслужени в НАП В. Търново, през месеците юли, август и септември на 2020 година.

За трите летни месеца 1035 граждани са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 3385 – във връзка със здравния си статус. Увеличава се броят на гражданите, посетили  НАП В. Търново /1620 души/ за издаване на удостоверения, въпреки възможността за издаването им по служебен път. За 280 лица причина за идването им е уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга „Справки за задължения“. 353 са го направили от необходимост от регистрация и промени в регистрацията, а 158 – да получат техническа помощ по различни въпроси. 376 са посетили великотърновската дирекция за заявление за подаване на документи по електронен път.

Заради изискването самоосигуряващите се лица да подават годишната си данъчна декларация по електронен път, е повишен броят на издадените ПИК /персонален идентификационен код/. На 619 граждани е бил издаден ПИК през третото тримесечие. Други 127 души са прехвърлили своя Универсален пенсионен фонд /УПФ/ в НОИ. Обслужени са били и 41 лица в неравностойно положение. Тези лица могат да използват специален бутон от машината, с който се обслужватс предимствоот служител.

За плащане на задължения с карта през ПОС терминал са посетили приходната администрация 909 лица. Гражданите предпочитат плащанията чрез ПОС устройство, заради липсата на такси при извършване на операцията. 2 529 410 лв.данъчно-осигурителни задължения са платени чрез ПОС устройство през третото тримесечие нагодинатав приходната агенция във В. Търново.

10 минути е средното време за изчакване на клиент в НАП В. Търново през изминалите три месеца на 2020 г., а 11 мин. са отделени за обслужването му.

Заради извънредната епидемична обстановка,НАП В. Търново препоръчва на клиентите си да използват електронните услуги, достъпни на  https://inetdec.nra.bg/с персонален идентификационен код (ПИК) или с електронен подпис /КЕП/. Приходната администрация във В. Търново обслужва клиентите си при стриктноспазване на противоепидемичните мерки с цел ограничаване въздействието на COVTD-19.

Подробна информация за данъчните и осигурителни правила по време на извънредното положение е достъпна в специална рубрика на сайта на НАП – https://nap.bg/page?id=762.

Информационният център на НАП отговаря на въпроси на клиенти на телефон: 0700 18 700 от 8.30 часа до 18.00 часа в делнични дни на цена, според тарифите на съответния оператор.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

error: Content is protected !!