Стоян Витанов „подари“ на търновския кмет … разпердушинената си от стърчаща шахта автомобилна гума  

 

 

Необичаен „подарък“ направи на великотърновския кмет общинският съветник от опозиционната БСП Стоян Витанов. Екшънът, довел до следновогодишния дар,  се разиграл на девети януари около 16.30 ч., а гумата от „Форд Сиера“-та на доайенът на местния парламент била…дотъркаляна до кабинета на кмета малко след това. На следващата сутрин последвало и писмено послание.

Повод за гнева на Витанов става поредната инфраструктурна недомислица в болярския град, разказа за „Болярски новини“ самият съветник и бивш народен представител.  Той шофирал автомобила си на ул. „Симеон Велики“ 1 в кв. „К. Фичето“ и без да види преминал през зле ремонтирана отводнителна шахта, която буквално разпрала гумата на возилото му. Ядосан, Витанов се опитал да поправи щетите, а на помощ му се притекли двамата му колеги от Общинския съвет Стефан Антонов и Красин Каракоцев. Именно те хванали крика и монтирали резервна гума, а разпраната час по-късно се озовала в кметския кабинет като морален протест от страна на опозиционерите срещу инфраструктурата в града.

„Подаръкът“ бил придружен и с писмо – собственоръчно написано от Витанов.

„Нееднократно съм предлагал да се направи ремонт на дъждосъбирателните шахти и на капаците им във Велико Търново“, заяви пред наш редактор Стоян Витанов.По думите му чашата на търпението преляла заради бездействието на местната власт, затова и той отправил гневното послание към инж. Даниел Панов. А част от него гласи следното:

„С гняв Ви подарявам видимия резултат от вашето десетгодишно управление“.

Припомняме, че това не е първата атрактивна протестна акция на Витанов, който преди 25 години беше зам.-кмет на Велико Търново и отговаряше за строителството, инфраструктурата и ремонтите, срещу които сега основателно негодува. По време на втория мандат на д-р Румен Рашев, Витанов в знак на протест срещу изсичането на дървета в един от парковете на старата столица, дотъркаля… на носилка от Бърза помощ пън пред сградата на общината.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *