Самоводската чаршия – реклама на България и Велико Търново в The New York Times

0
Screenshot-NYT

Със Самоводската чаршия „Ню Йорк Таймс“ рекламира България и Велико Търново като дестинация за туризъм, която е предпочитана и заслужаваща си за 2025-а година.

The New York Times е в топ 3 по популярност сред ежедневниците в САЩ, разпространяван както в Щатите, така и по целия свят.

С рекламен кадър от калдъръмената Улица на занаятите изданието препоръчва на читателите си да посетят страната ни и Старата столица. България получава специално внимание и е сред малкото, препоръчани в цялост.

Източник:

https://www.nytimes.com/interactive/2025/travel/places-to-travel-destinations-2025.html?unlocked_article_code=1.nU4.BmIX.UhU-gvtfRAu-&fbclid=IwY2xjawHrZeZleHRuA2FlbQIxMAABHVl6P2Z0gl3h73lTfio92v00MeVbpsdNdL97S24blWIEYIDbQ_7VKYNZAA_aem_L1_TnS4EmJxYtV0tLEmhGw

 

 

 

 

 

About Post Author

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *